סדנאות בישול בריא בדרך הטבע

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

לבשל באהבה עם מה שיש בבית בגינה ובארגז הירקות השבועי של המגדלים המקומיים.

סדנאות הבישול שלי הן מרחב שיצרתי כדי לחבר אנשים לעצמם וללמד אותם להזין את עצמם באופן טבעי וטעים.

הסדנה מזמינה את המשתתפים לאיפוס תזונתי, להבנת התפריט שלהם וללימוד בישול בריא פשוט וטעים שאפשר ליישם בבית. 

אני מאמינה שהתזונה הטבעית היא הדרך הבריאה להזין את הגוף ואת הנפש. שימוש בחומרי גלם נקיים שגדלים בתנאים דידותיים לסביבה, מתוך מודעות לטבע ושמירה על אמא אדמה הם הדרך ליצירת בריאות. עוד לפני ימי הקורונה הכרתי חקלאים אורגנים מקומיים שמגדלים תוצרת חקלאית מדהימה ומשובחת לאורך כל ימות השנה. דרכם מגיעים אלי ירקות מכל המינים, פירות בכל הצבעים, צמחי תבלין, מיני שורשים, כל סוגי העלים , עשביי בר אכילים כולל ירקות ופירות שלא הכרתי. לשמחתי הרבה מצאתי אספקה שוטפת של מזון נקי, טבעי ואורגני ישר מהשדה למטבח.

במקביל אני מלקטת צמחי בר ומעשירה את התזונה בשפע של ויטמינים ומינרלים ומעשירה את מזון שלי מכל טוב הארץ.

השהייה בטבע והחיבור הישיר לפרי האדמה היא דרך עשירה ומגוונת להזנה בכל הרמות. הם נותנים השראה לטעום מכל מה שיש לטבע להציע ולמצוא דרכים לבישול  שיישמרו על הערכים התזונתיים של המזון ושיהיו טעימים. הסדנה עוזרת לשנות את דפוסי החשיבה על אוכל ויוצרת סדר אכילה חדש מאוזן מלא בכח, באנרגיה ובשמחת חיים.

 חומרי הגלם הטבעיים הפכו הם המוזה שלי לבישול וגם משמשים כמזווה שלי. הטעם המופלא של חומרי הגלם הנכנסים אלי למטבח הם הסוד לאוכל קל וטעים ולבישול מהנה ופשוט.

הסדנה נבנתה מתוך האהבה שלי לאוכל טרי, עונתי, פשוט, צבעוני וטעים. מתוך הניסיון שלי כנטורופטית – בשלנית, שאוספת, מפרקת, בונה וממציאה מתכונים ומתוך הרצון שלי להנגיש את הידע הבסיסי בתזונה ובבישול לכולם.

ידוע שהאדם הקדמון ידע איך לשרוד ולהשיג את המזון שנדרש לו בעצמו. הוא ידע איך ומתי לצוד וללקט מזון בכל עונה. גם אנחנו ידענו את כל זה לפני שהתנתקנו מהטבע והתחלנו לצרוך מזון ארוז, מעובד, משומר וחסר חיים. 

אני מאמינה שכל אחד יכול להזין את עצמו באופן שהכי מתאים לו אם הוא רק יקבל את הידע ואת הכלים המתאימים לכך. לכן יצרתי סדנה עשירה בהסברים ובהדגמות שתעשה סדר ובהירות בתחום התזונה. בין היתר נבין את עקרונות התזונה הטבעית, איך מתחברים לטבע ולמקצבים של אמא אדמה, מיהם ומהם אבות המזון, איך מתכננים בישול לשבוע שלם ,איך מרכיבים תפריט , איך שומרים על האיזון, איך משנים דפוסים ישנים ועוד ועוד… 

הכל זאת במטרה לתת למשתתפים גם את חווית הבישול וגם כלים מעשיים שיעזרו להם להכניס את השינויים הרלוונטים ואת כל מה שנלמד, למטבח הפרטי שלהם כבר ביום שאחרי הסדנה.

כל חומרי הגלם בסדנה עונתיים, אורגנים ומגיעים מטובי החקלאים באזור מתוך הרצון לתמוך בעסקים ובחקלאים המקומיים. רוב הסדנאות הן ללא גלוטן וטבעוניות במטרה להעצים את הבריאות ולהראות עד כמה זה אפשרי קל וטעים לבשל בריא. כל המתכונים פשוטים, לא דורשים טכניקות מסובכות. ולא צריך להיות מאסטר שף.

בסדנה נבשל מנות טעימות ומזינות ממטבחים שונים: מהמטבח הים תיכוני המקומי, מהמטבח האסייתי ומהמטבח המכסיקני שהוא האהבה שלי. הסדנאות מתקיימות אצלי בבית, במטבח הפרטי שלי ובקבוצות קטנות כדי שאוכל לתת מענה אמיתי ואת מלוא תשומת הלב לכל משתתף. אם תזמינו אותי אשמח להגיע גם אליכם למטבח הפרטי עם הסדנה. מתאים מאוד למשפחות שרוצות לשדרג את התזונה כחלק מתהליך הבראה לבית. 

אני מביאה איתי את כל הידע והניסיון בשמחה ובאהבה גדולה. אהו!!!!

מאמרים אחרונים בבלוג

מאיפה מתחילים

רבות מדובר ביתרונותיה של התזונה הטבעית ועד כמה היא חיונית לשמירת הבריאות אך רוב האנשים לא יודעים באמת מה זה אומר ואיך